Lumunary znižuje svoj kontroverzný poplatok za podcast na 4,99 dolárov z 7,99 dolárov mesačne

Uvedenie predplatného podcastu od spoločnosti Luminary, ktorá sa snaží oprieť službu svojím prémiovým modelom, organizácia znížila svoju mesačnú cenu predplatného v USA z 7,99 dolárov mesačne na 4,99 dolárov, podľa správy podcastu HotPod a je to potvrdené spoločnosťou. Spravodajstvo prichádza necelý rok po hrboľatom spustení prémiovej platformy s podporou podnikania, z ktorej mnohí premýšľali, prečo by vôbec museli platiť za podcasty, nieto mesačný poplatok. Organizácia, ktorá pred uvedením na trh získala 100 miliónov dolárov, tiež pridala ročný plán 35 USD pre účastníkov USA.Podcastový mikrofón.jpg
Organizácia tiež oznámila nové ceny pre medzinárodných predplatiteľov: Britskí poslucháči zaplatia 3,99 GBP mesačne, zo 6,99 GBP a austrálski predplatitelia zaplatia 5,99 AUD mesačne, z 7,99 AUD. Nové ceny vstúpili do platnosti 14.januára.
Hovorca spoločnosti uviedol, že zmena bola „založená na úspechu Luminaryho propagácie dovolenky, nášho najnovšieho spotrebiteľského prieskumu a nahliadnutí do údajov o vyvíjajúcom sa ekosystéme s streamovaným obsahom.“ Existujúci predplatitelia sa skonvertujú na novú cenu 4,99 dolárov a predplatitelia, ktorí dostali dovolenku propagácia bude pokračovať za túto cenu rok.Ilustrácia podcastu.png
Keď organizácia začala v apríli, okamžite vzbudila hnev podcasterov a vydavateľov, ktorí namietali proti obchodnému modelu spoločnosti, aby pomocou bezplatných služieb nalákali poslucháčov na ich aplikáciu, kde by sa ich pokúsila prinútiť platiť ich prémiový obsah. Podcastery tiež tlačili späť na praktiky spoločnosti týkajúce sa odstraňovania služieb, ktoré niekedy sponzorovali odkazy a ďalšie informácie, a na spôsob, akým firma presmerovala poslucháčov, aby podcastery nemohli zistiť, odkiaľ prichádzajú návštevníci.
Početné služby s vysokým profilom po svojom uvedení na trh stiahli svoj obsah, vrátané relácií ako The Daily, The Joe Rogan Experience a Blackout.